0

Shipping Policy

 

Local Service Area (LSA)

Our LSA includes Rockland, Wendover, and Orleans. These areas are qualified for our Free Local Delivery promotion on orders OVER 1 Kilogram (1000g)

We use local courier services for these deliveries.

Orders from our LSA are eligible for our 1 - 3 Day local delivery guarantee. 

 

Delivery can also occur on Saturday or Sunday.

 

Delivery will not occur on Monday or Tuesday. However, orders placed on these days are guaranteed arrival by Thursday. 

 

(E.g. If an order is placed on Thursday, it can arrive between Friday and Sunday. If an order is placed on Monday, it will only arrive on Wednesday or Thursday.)

These regulations apply to normal orders as well as Subscription orders.

Everywhere Else

We ship via Canada Post - Expedited Parcel.

We process and ship 24 - 48 hours after your order has been placed.

Customers will be notified by email once their order has been shipped.


Any changes to an order must be made immediately by phone or email.

These regulations apply to normal orders as well as Subscription orders.

Zone de service local (LSA)

Notre LSA inclut Rockland, Wendover et Orléans. Ces régions sont admissibles à notre promotion de livraison locale gratuite pour les commandes de PLUS de 1 kg (1000 g)

Nous utilisons des services de messagerie locaux pour ces livraisons :

Les commandes provenant de notre LSA bénéficient de notre garantie de livraison locale en 1 à 3 jours.

La livraison peut également avoir lieu le samedi ou le dimanche. La livraison n'aura pas lieu le lundi ou le mardi. Cependant, les commandes passées ces jours-là sont garanties d'arriver avant le jeudi.

(Par exemple, si vous commandez le jeudi, votre commande sera livrée le vendredi, le samedi ou le dimanche. Si vous commandez le lundi, votre commande arrivera le mercredi ou le jeudi).

Ces règles s'appliquent aux commandes normales ainsi qu'aux commandes de souscription.

Partout ailleurs

Nous expédions par Postes Canada - Colis accélérés.

Nous traitons et expédions votre commande 24 à 48 heures après qu'elle ait été passée.

Les clients seront avertis par courrier électronique une fois que leur commande aura été expédiée. Toute modification d'une commande doit être effectuée immédiatement par téléphone ou par courriel.

Ces règles s'appliquent aux commandes normales ainsi qu'aux commandes de souscription.